تولده!!!!!تولد! خونه د و بچه دار کادوتو بردارو بیار
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : maJooJ

تولـــــــــــــــــــد تولـــــــــــــــــــــــد تولــــــــــــــــــــــــــدت مبارک!

مــــــــــــــــــــــــجوج خلم(گلم)مــــــــــــــــــــــــاری جونم happy birthday ت مبارک !!!!!!

ایشالا 1000000000000 سال زنده باشی!(دیگه صفر هاشو خودت بشمار)

به قول اینا که میگن: اختلاص تا دوست دارم(خودمونیم این یکییو صفرهاشو نمیتونم بشمارم!!!!!)

یا به عبارتی دیگر! اصلا تو لاو منی

اینم کیک تولد! البته به پای کیک های خوشمزه شما نمیرسه

بیا شماتو فوت کن! محیا هم از اون اطراف دور کن به جات فوت نکنه!

.

.

.

.

.

.

.

ااااااااا کادو یادم رفت؟

بیا این کادوت!(مدل اجوجی بودا!!!!!)

دیگه بازش نکن ابرو میره بقیه میفهمن خالیه!!!!!

از مهمونای ویژه که قدم رنجه کردن اومدن تشکر ب عمل میاد! مخصوصا اسوه ایثار مادر گرام نضال خانوم(چاپلوسی در چه حد اخه)

و نویسنده توانا فرنوش بابا

همیشه موفق باشی ، سرزنده،شوخ و شنگ ولاو من

 

 



نظرات شما عزیزان:

نعیم
ساعت12:03---17 آذر 1390
دوستون دارم

farnoush
ساعت21:55---19 مهر 1390
saaalaaaaam, maryaaam goliiiiiii!!!!
Tavalodeet haaaappyyyyyy!!
Ishala shoOnsad hezar salee bshiiiiii
Ba arezuye salamatio movafaghiiiiaaaato shaaadiiiii:-*:-*:-*


mari
ساعت18:31---19 مهر 1390
هی وایه من مرسي مرسي مرسي عسيسم :*:X:X خيلي لاوت دارم :x ديگه نيدونم چي بگم :S احساساتون شدم الآن :S مي دوني از اونجايي که الآن لال شدم:Dنمي تونم مدله مجوجيه عميخ از مهمونهايه ويژه گرامي تحليل ... نه نه ، تجليل ... چه مي دونم از همين حرفا بکنم :D از همگي ممنون @};-@};-

نضال
ساعت15:51---19 مهر 1390
سلام مریمم
تولدت خیلی مبارک باشه عزیزم.....
امیدوارم همیشه سالم وموفق باشی.....
به هرچی که میخوای برسی وزندگی به کامت عسل باشه......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 29451
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1